Logo strefa dobrych gier

Sabotażysta

Sabotażysta

Gry planszowe
od 8 lat
od 3 do 10 osób
od 20 do 40 min.

Nie mamy go teraz. Skontaktuj się z nami to pozyskamy go dla Ciebie :-)

39.00 PLN

Hej-ho! Hej-ho! Po złoto by się szło!

„Sabotażysta”- niepowtarzalna gorączka złota i świetna imprezowa zabawa zamknięta w małym pudełeczku! Niewątpliwy tytuł- gigant wśród gier wydanych przez G3. Gracze wcielają się w grupę krasnoludzkich górników poszukujących złota. Niestety uczciwą pracę będą utrudniali tytułowi sabotażyści próbujący zagarnąć cenny kruszec dla siebie! Czy zgranie górników zaowocuje nagrodą? Czy złoto dostanie się w pazerne łapy sabotażystów?

Rozgrywka w „Sabotażystę” trwa przez trzy rundy. Kto po zakończeniu gry będzie posiadał najwięcej bryłek złota wygrywa. Każdą z rund przygotowujemy w taki sam sposób. Kartę Wejścia umieszczamy na jednej stronie obszaru gry, natomiast przetasowane Karty Skarbów rozmieszczamy w odległości „siedmiu szerokości kart” od Wejścia. Gracze losują tożsamości (tajne! Nie rozmawiamy o nich, aż do końca rozdania!), dobierają po 5 Kart Akcji (z przetasowanej talii) i możemy rozpoczynać „Sabotażystę”! Gracze w swojej turze mogą podjąć jedną akcję oferowaną przez karty z ręki (każdy po kolei). Możliwe jest dobudowanie tunelu (do już istniejącego, tak by karty stykały się w pionie, dłuższą krawędzią), zajrzenie pod jedną z Kart Skarbów (i obwieszczenie wszystkim co się widziało. Uwaga na kłamczuszków!), zburzenie tunelu (przydatna karta dla sabotażystów), zepsucie lub naprawienie sprzętu dowolnemu graczowi (z zepsutym sprzętem nie można budować tuneli!). Jeśli powyższe akcje Ci nie odpowiadają, możesz odrzucić jedną kartę bez jej aktywacji. Bez względu na to co wybierzemy- dobieramy kartę. Jeśli dojdziemy do złota odsłaniamy tożsamości. Gracz który ostatni położył kartę ciągnie Karty Złota w ilości odpowiadającej wszystkim uczestnikom. Ogląda je i wybiera dla siebie jedną. Resztę złota przekazuje przeciwnie do wskazówek zegara, następnemu graczowi z tożsamością Krasnoluda. Czynność powtarzamy, aż wyczerpie się złoto. Jeśli wyczerpie się stos Kart Akcji i żaden krasnolud nie będzie miał w ręku odpowiednich kart, a tunel nie zakończył się na złocie, wygrywają sabotażyści. Biorą oni po cztery bryłki (nie karty!) złota i rozpoczyna się kolejna runda z nowymi kartami tożsamości.

Obowiązkowy tytuł na półce każdego gracza! Żadna gra nie dostarcza tylu emocji za tak niską cenę! Proste zasady, gorączka złota, sporo negatywnej interakcji z jednoczesną koniecznością współpracy. Gra blefu- nic bardziej nie rozkręci imprezy! Dla prawdziwych fanów istnieje możliwość poszerzenia gry o dodatek wprowadzający nowe elementy i tożsamości!



Komentarze i opinie na temat gry

Powrót
Google+