Logo strefa dobrych gier

Wielka Księga Szaleństwa

Wielka Księga Szaleństwa

Gry planszowe
od 12 lat
od 2 do 5 osób
od 60 do 90 min.

Nie mamy go teraz. Skontaktuj się z nami to pozyskamy go dla Ciebie :-)

109.00 PLN

Uczniowie pragną wiedzy!

Po roku jako adept szkoły magii jesteś niezadowolony. Podobnie jak grupka Twoich przyjaciół. Długie godziny przepisywaliście formuły i zaklęcia, ograniczając praktykę do minimum. Co za nonsens! Szkoła Magii bez czarowania? Rządni wiedzy poszliście tropem szkolnych plotek, jakoby w piwnicznej bibliotece była skryta tajemnicza księga. Podobno po jej przeczytaniu zyskuje się niesamowita moc! I chociaż profesorowie przestrzegali, że to nie jest dobra droga do zrozumienia magii, a na ten kto do niej zajrzy postrada zmysły... postanowiliście jej poszukać! W końcu co mogą wiedzieć belfrowie, karzący przepisywać książki. Pewnie bronią prawdziwej magii przed Wami... I oto jest! "Wielka Księga Szaleństwa" stawia Was przed trudnym zadaniem! Otóż tomisko, rzeczywiście jest przeklęte! Po jej odnalezieniu, gdy tylko uchyliliście pierwszą stronę, na świat zaczęły wychodzić potwory... z Waszej winy!


Oto kooperacyjna gra przygodowa- Wielka Księga Szaleństwa, przeznaczona dla 2 do 5 osób, w wieku co najmniej 12 lat. Gracze wcielają się w dociekliwych uczniów, próbujących powstrzymać kataklizm jaki wywołało przebudzenie przeklętej księgi. Przygotowując rozgrywkę ustalamy poziom trudności i wybieramy sobie postać. Każdy z adeptów ma swoje atuty (specjalne zdolności), więc po przemyślanym wyborze- rozkładamy resztę elementów według podpowiedzi instrukcji. Przez 6 rund z Wielka Księga Szaleństwa będą wyłaniały sie bestie miotające w nas klątwy- celem graczy będzie zminimalizowanie szkód wywoływanych przez potwory, oraz -o ile się uda- odesłanie ich na powrót na przeklęte stronice. Gra przebiega w turach, wykonywanych naprzemiennie. Każdy gracz wykonuje poszczególne fazy- Koncentracja, Faza Potwora, Akcja, Regeneracja. W pierwszej odnawiają nam się rzucone wcześniej zaklęcia. Podczas następnego etapu pojawia się potwór, miotając w nas klątwy! Reagujemy na nie w fazie akcji. Zagrywając karty Żywiołów z ręki by pokryć koszt- możemy się podjąć rzucenia czaru, nauki nowego zaklęcia, próby przełamania klątwy lub wyleczenia Kart Szaleństwa (którymi obdarzają nas bestie!). Zamykając swoją turę- regenerujemy się (dobieramy karty na rękę) i przekazujemy znacznik aktywnego gracza. Gra Wielka Księga Szaleństwa kończy się w momencie gdy pokonamy ostatniego potwora (zwycięstwo graczy), lub wszyscy oszaleją (porażka graczy).

Gotowi na pełną magii przygodę? "Wielka Księga Szaleństwa" to familijna gra kooperacyjna, w której musimy starać się wspólnymi siłami przegonić wywołane bestie i zamknąć przeklęty tom. Wykorzystując cały swój spryt, oraz zdolności wybranego adepta, manipulujemy pulą kart- albo my, albo potwory! Nie dajcie się zwariować i sprzątnijcie bałagan, który spowodowała "Wielka Księga Szaleństwa", albo jak się o tym wszystkim dowiedzą nauczyciele... kto wie, jaki szlaban grozi za takie wykroczenie! 



Komentarze i opinie na temat gry

Powrót
Google+