Jeżeli uwielbiasz komiksy na najwyższym poziomie o niebanalnej fabule i wspaniałych rysunkach to kolejny komiks z serii przygód o Thorgalu z pewnością Cię nie rozczaruje. To kolejne wydanie legendarnego już cyklu komiksów, który ...
Kontynuacja przygód Louve, córki dzielnego Thorgala. Dziewczynka musi uwolnić się z niewidzialnych więzów tajemniczego Azzalepstöna i odnaleźć swoje dzikie oblicze. W tym celu Louve wyrusza w niebezpieczną misję: ma odzysk...
Istnieje rozbieżność pomiędzy liczbą kart niebieskich przedmiotów (samoróbek) zaprezentowaną w instrukcji a ich realną liczbą w produkcie. Właściwa liczba kart samoróbek to 6 sztuk.
Co zdarzyło się na pokładzie kosmicznego trans...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Mały Książę
gra strategiczna dla każdego, w każdym wieku. zasady są dziecinnie proste, więc grać można już od ós...