Tytułowy bohater serii posiada wiele cech, które sprawiają, że nie jest zwyczajnym człowiekiem, m.in. niezwykłą siłę, zręczność, intelekt i niebywałe szczęście. Dodatkowo, dzięki przychylności bogów, trzykrotnie udaje mu się powr&oacu...
A świnie latają!
Świnie lubią błoto, więc zorganizowały zawody w skakaniu do wielkiej kałuży! Pomóż im dostać się do środka, a z pewnością będą najbardziej radosnymi zwierzakami na świecie!
Świnie na trampolinie to zwariowana gra zręczn...
Kryminalne zagadki: Wielka gra to śledztwo ukryte w kartach, przeznaczone dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka.
W mieście grzechu wpływy podzielone są między kilkoro mafijnych bossów, którzy organizują tajne spotkan...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Przebiegłe Wielbłądy
Lubię to, że w grę może zagrać aż 8 osób. Dzięki temu moja rodzinka świetnie się w niej odnajduje - ...