Dodatek „Dawne próby” rozszerza grę podstawową, koncentrując się na elementach śledztwa znanych z „Pagan: Tajemnica Roanoke”. Łowca sięga po nowe metody badawcze, ale Wiedźma ma kilka trików w rękawie, któ...
Kolejny tom bestsellerowej opowieści fantasy o wikingu Thorgalu Aegirssonie. Seria została wymyślona przez słynnego scenarzystę Jeana Van Hamme`a i wybitnego polskiego rysownika Grzegorza Rosińskiego. Podczas powrotu z misji na dalekiej północ...
Jedenasta i ostatnia część sagi o młodzieńczych przygodach Thorgala, przybysza z gwiazd żyjącego wśród wikingów Północy, oraz jego ukochanej Aaricii.
Śmiertelnie raniony przez Swena Widłobrodego Thorgal dzięki magicznym staranio...
Negatywne zjawisko w grach planszowych, charakteryzujące mechaniki z nadmierną ilością elementów decyzyjnych. Zjawisko paraliżu decyzyjnego polega na tym, że gracz wykonując ruch zmuszony jest do analizy sytuacji i zagrań ponad jego potencjał, co owocuje "zatrzymaniem czasu gry" i przedłużeniem rozgrywki. Efekt ma naturę subiektywną, najczęściej dotyczy początkujących graczy i osób nie znających zasad i strategii danej gry. Paraliż decyzyjny występuje najczęściej w eurograch o złożonych drzewach decyzyjnych, oraz w grach wojennych o dużej liczbie możliwych zagrań w turze.W momencie, gdy podjęcie decyzji przedłuża się - pozostali gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, co przekłada się na mniejszą przyjemność z grania.
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Cyklady (edycja polska)
Świetna i prosta. Klimatyczne przepychanki, sporo interakcji negatywnej, nasyłamy na siebie wojska i...