Złap falę na dobra zabawę.
Wybierz jedno ze 120 zadań i postaraj się dopasować element soft-touch na planszy. Jeśli element nie pasuje, obróć go o 90 stopni, co może pomóc lub nie! IQ Waves to kompaktowa zabawa, którą może...
Zanurz się w świat inżynierii genetycznej !
Drugi dodatek do gry „Diuna: Imperium”. Zawiera limitowaną kartę promo – „Piter, Genialny doradca”Wprowadza nowy rodzaj kart wszczepów i dodatkową planszę Bene Tleilax....
Escape Room: Skarb Czarnobrodego to część serii gier inspirowanych prawdziwymi escape roomami, w których grupa ludzi zostaje „uwięziona” w pomieszczeniu pełnym zagadek i dziwnych przedmiotów. Celem gry jest rozwiązywanie zag...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus