Logo strefa dobrych gier

Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

Gry planszowe
od 10 lat
od 2 do 4 osób
od 30 do 45 min.

Nie mamy go teraz. Skontaktuj się z nami to pozyskamy go dla Ciebie :-)

24.00 PLN

Niegdyś piękny krajobraz z rzeką, teraz ściekowy odpływ, pełen toksyn i trucizn Molocha, nazywany przez świat Strefą Śmierci. Oto „Missisipi” dodatkowa armia do popularnej postapokaliptycznej gry „Neuroshima Hex”. Radioaktywne odpady unoszące się w powietrzu niosą zgubę każdemu nieostrożnemu. Mieszkańcy Missisipi przywykli już do noszenia szczelnych płaszczów przeciwdeszczowych i masek przeciwgazowych. Wyglądają upiornie. Ale jak sprawdzą się na planszy?

Sztab Missisipi posiada zdolność odpychania pojedynczej jednostki przeciwnika- co do tej pory w Neuroshimie Hex się nie zdarzało! Armia złożona jest przede wszystkim z dużej ilości jednostek atakujących wręcz, oraz kilku dystansowych. Ciekawą jednostką Missisipi jest Truciciel- jednostka, która podczas ataku zatruwa przeciwników. Teraz jeśli ktoś zagra żeton bitwy, jednostki zatrute otrzymują tyle ran ile żetonów trucizny się na nich znajduje- działa nawet na Sztab!

Dobrze się zastanów zanim w Neuroshimie Hex wyzwiesz armię Missisipi na pojedynek! Stosunkowo mała ilość żetonów natychmiastowych, odbija sobie jakością posiadanych- zasłona dymna obraca wrogie jednostki według uznania gracza, snajper zadaje obrażenia dowolnej jednostce na planszy! Pamiętaj, zachowaj dystans- lepiej nie zachorować na przypadłość Missisipi!



Komentarze i opinie na temat gry

Powrót
Google+