Arrakis. Diuna. Pustynna planeta. Stań na czele jednego z wysokich rodów Landsraadu. Wznieś swój sztandar nad bezkresnym pustkowiem i wyślij swoich wojowników oraz szpiegów do akcji. Z kim nawiążesz sojusz, a kogo zdradzis...
Nowi badacze i wiele nowych kart oferujących graczom nowe możliwości!
„Wszystko, co rosło teraz, było dziwne”.
– H. P. Lovecraftt, „Kolor z przestworzy”
Czy to z głębi ziemi, czy z nieskończości kosmosu - niez...
Na jednej nodze do mety!
Trzecia odsłona kultowej serii gier dla dzieci. Czy "Pędzące Ślimaki" dorównają prędkości osiągniętej przez Jeże i Żółwie? Wydanie, grafiki i autor ten sam. Zasady inne, ale równie rodzinne i zapewniając...
Mechanika zapewnia graczom różne zdolności i/lub drogi do wygranej, np. jedna frakcja skupia sie na dużych, silnych jednostkach, natomiast inna polega na wykorzystaniu wielu mniejszych i słabszych wojowników.