W końcu masz pupila swoich marzeń! Czy potrafisz się nim zająć? Pokaż wszystkim, że zaopiekujesz się swoim zwierzakiem najlepiej na świecie! Nie będzie to łatwe, ponieważ inni też pragną zdobyć tytuł najlepszego opiekuna albo opiekunki – i nie ...
Planowana data premiery: 23 kwietnia 2024r.
Biały Dzień Śmierci Londyn - Rok 49 po Dniu Białej Śmierci. Płeć ludzka jest na upadku. Sang-Pur, silni ze swojej przewagi technologicznej, przedstawiają się jako życzliwi, którzy chcą pomagać ludzi...
Kto jest SMART pieskiem?
Naucz swojego psa nowych sztuczek! Przygotuj tor przeszkód dla swojego czworonożnego przyjaciela. Wykaż się sprytem I ułóż na planszy wszystkie przeszkody, wtedy Twój pupil w pełni pokaże na co go stać!
...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Nogi Stonogi
U przedszkolaków króluje stonoga i nic tego nie zmieni: wesoła głowa, radosny uśmiech i kilometry ob...