Woodcraft

2 (czwartek) sklep czynny od 11.00 do  19.00 i 4 (sobota) maja sklep czynny od 11.00 do 17.00

-26%

Cyberpunk 2077: Gangi Night City

-25%

Kids Express (edycja polska)

-18%
gra karciana Pokemon TCG: Grafaiai ex Box
-21%
gra karciana Pokemon TCG: Combined Powers - Premium Collection
Książki, komiksy ... Rozwiń
  29.99 PLN 49.99 PLN
  77.53 PLN 120.00 PLN
  18.90 PLN 22.99 PLN
Figurki i akcesoria ... Rozwiń
  79.90 PLN 99.00 PLN
  7.00 PLN
  8.90 PLN 9.90 PLN

Gry planszowe - słownik

Interakcja
 jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji: Cytadela Bang! Bohnhanza Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji: Książęta Florencji Puerto Rico Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Ludum - Akademia Graczy Planszówek   Encyklopedia Gier Planszowych   I-SZOP.pl - wyszukiwarka gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Dixit (nowa edycja)
Bardzo dobra rodzinna i towarzyska gra :-) ... i dla dzieci, rodziców jak i dla młodzieży .... i tej...
Angelika Malinowska