PREMIERA: 29.05.2024
Dwa nowe gangi, teren Badlands i rozgrywki także dla 5 graczy!Apokaliptyczne pustkowia i ich porąbani mieszkańcy... Nomadzi polujący na na niczegoniepodejrzewających podróżnych... Jeśli uważasz, że Night City jest niebezp...
Gloomhaven: Szczęki Lwa to w pełni kooperacyjna gra przygodowo-strategiczna. Jest osadzona w unikalnym świecie fantasy, w którym gracze wcielą się w najemników, zwanych Szczękami Lwa. Przechodząc kolejne scenariusze, tworzące kampanie, ...
Nowa kampania do bestsellerowej gry karcianej Horror w Arkham LCG !
A potem zobaczyłem to mroczne, biegnące na zachód kłębowisko wąwozów i urwiskskalnych i przestałem się nad tym zastanawiać, pochłonięty jedynie jego starą tajemni...
Określenie istnienia równomiernego rozkładu zwycięstw względem różniących się od siebie strategii, przy założeniu obecności jednakowych możliwości wszystkich graczy. Brak strategii wygrywającej, istnienie różnych dróg prowadzących do zwycięstwa oraz konieczność reagowania na posunięcia innych graczy są warunkiem koniecznym dobrego zbalansowania gry. W praktyce zbalansowanie gry jest terminem subiektywnym, zależnym od różnicy w poziomie umiejętności graczy. Gdy gracze mają podobne umiejętności, a rozkład zwycięstw jest zbliżony do 50/50, wtedy gra jest zbalansowana. Dobre zbalansowanie gry, duża ilość możliwych, równoprawnych strategii jest kluczem do długiej "żywotności" tytułu oraz do dużej radości czerpanej z gry. Przykład: