Obrazek gra planszowa Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
Portal

-16%

Cena nowej
  16.90 PLN 20.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 16.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
16.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Znak Starszych Bogów
  153.90 PLN 179.90 PLN
SCYTHE (edycja polska)
  359.90 PLN 399.00 PLN
Ale Kocioł!
  69.90 PLN 159.99 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

przygodowe (RPG)

Kod producenta
9788396483225
Numer katalogowy
8864
Okładka
miękka
Liczba stron
52
Liczba graczy
od 2 do 10 osób
Pudełko 16.2 x 23 x 0.5 cm
Pudełko wymiary
16.2 x 23 x 0.5 cm
Waga około
110 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna
  37.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
  19.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
  255.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
  136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Maszyny (RPG. 13)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
  13.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Miami
  25.00 PLN 39.95 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork
  26.00 PLN 37.00 PLN
Neuroshima 1.5: Piraci
  27.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
  16.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny
  21.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Suplement
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG 06)
  14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto
  15.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 

18. dodatek do Neuroshimy RPG znów dostępny! Prawo i Ołów ma wszystko, czego potrzebujesz, by zmienić wątek stróżów prawa w grywalny, miodny element Twojej Neuroshimy. Znajdziesz w nim szczegółowe rozpisanie systemów i systemików prawnych funkcjonujących w postapokaliptycznych Stanach, teczkę sędziego z materiałami rozwijającymi tę profesję i fabularne rozszerzenie o układach i spiskach.

Uwaga: zawiera przekleństwa i opisy przemocy.

Prawo Zasranych Stanów

Ludzie mają w sobie taki jeden mocny instynkt, wiesz, coś jak krowy na pastwiskach - lubią trzymać się w kupie. Bo niby raźniej. Ale tam, gdzie pojawia się tłum, zawsze pojawiają się kłopoty. Ludzie to cholernie kłótliwe i samolubne bestie, każdy jeden chce mieć więcej niż drugi. Nieważne, czy chodzi ożarcie, wodę, gamble czy kawałek dachu nad głową. Po to zgrubsza ludzie nawymyślali sobie praw i zwyczajów, żeby w walce o to „więcej” wszyscy się nie pozabijali. No, przynajmniej nie wszyscy.

Teczka sędziego

Dlaczego ktokolwiek zostaje gliną? Dobre pytanie. Widzisz, mimo wszystko jest jeszcze na tym świecie kilku ludzi, którym nie w smak chaos i burdel panujący wStanach. Ludzi, którzy mają dość patrzenia, jak debile na motorach ze strzelbą w ręku chcą innym dyktować warunki życia. Ludzi, którzy są gotowi poświęcić swoje życie dla innych. Trudno w to uwierzyć, ale są jeszcze ludzie, dla których wiara w sprawiedliwość jest najważniejsza. Poznasz ich po odznace na piersi, po hardym spojrzeniu i robocie, którą wykonują od lat. Chcesz do nas dołączyć? Dobry wybór, stary!

Układy

Stary, opamiętaj się, otwórz oczy inie daj się robić w bambuko! Niech rzesza potulnych owieczek śpi sobie wnieświadomości. Ty miej odwagę zajrzeć za zasłonę iod-kryć sieć układów ipowiązań, od których włos się jeży na głowie, na klacie, czy gdzie tam jeszcze masz włosy. Tylko pamiętaj - z tej drogi nie ma odwrotu! Jeśli nie jesteś gotowy zaryzykować życia w walce zukładem albo postawić go na szali, by taki układ współtworzyć, lepiej w ogóle nie wchodź do gry. Wkraczasz bowiem tam, gdzie ludzkie życie jest warte mniej niż kamyk w Gruztown.