Na płótnie widniał nieopisany, bluźnierczy kolos o gorejących czerwonych ślepiach. W kościstych szponach trzymał coś, co kiedyś było człowiekiem, i przeżuwał jego głowę, tak jak dziecko cmoka lizaka na patyku. Siedział jakby przyczajony, czuło...
Przez tysiąc lat, wraz z innymi bogami rządziliście krainą Eldranir, światem pełnym niewykorzystanego potencjału, zamieszkanym przez rozproszoneklany śmiertelników. Bez względu na to, co o nich myślisz, są ci potrzebni, gdyż ich wiara jest źr&...
Na płótnie widniał nieopisany, bluźnierczy kolos o gorejących czerwonych ślepiach. W kościstych szponach trzymał coś, co kiedyś było człowiekiem, i przeżuwał jego głowę, tak jak dziecko cmoka lizaka na patyku. Siedział jakby przyczajony, czuło...
jeden z parametrów określających mechanikę. Oznacza wpływ czynnika losowego na wynik partii. Poprzez czynnik losowy rozumie się "szczęście obiektywne" (np. dociąg kart z zakrytego i potasowanego stosu, rzut kostką) nie zaś błędy i potknięcia graczy. Gry o małej losowości najczęściej charakteryzują się "cięższą" i bardziej abstrakcyjną mechaniką. Losowość może być powiązana z powtarzalnością (replayablity) danej gry. Zazwyczaj im większa losowość tym większe replayability. Nie jest to jednak reguła, zwłaszcza w przypadku eurogier.